istanbul

istanbul

Kareler: Şükufe Sultan

Şükufe Sultan ile karşılıklı oturmuş sohbet ediyorduk. Biraz düşünceli görünüyordu. Uzaklara dalıp sessizliği tercih ettiği bir anda dayanamadım sordum "Niye bu kadar durgunsun?" diye. "Ülkenin gündemi beni eziyor" dedi. "Hepimiz aynı durumdayız" dedim, "ama hayat devam ediyor." Gözlerini bana dikip "Öyleyse niye yeni izlenimler yazmıyorsun?" diye sorunca şöyle bir durakladım. "Yoğunum" dedim "ama her an yazabilirim." Başını yana çevirip "Yaz öyleyse" dedi "Mazeret uydurma."

Haklı olabilir, işimin temposu eskiden neyse o. Oturup, yakın zaman önce yaptığım bir iki gezinin izlenimlerini yazmaya karar verdim. İçimden Şükufe Sultana teşekkür ederken dayanamayıp bir de fotoğrafını çektim. Görmezden geldi beni. Yine de, yanından ayrılıp odadan çıkarken arkamdan mırıldanır gibi seslendi "Güzel çıktım mı?"






1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel çıkmışsın Şükufe..