istanbul

istanbul

Kareler: Gece Sohbeti


Tropikal bir adanın sessiz bir köşesindeyim. Gecenin karanlığında birden karşımda sürrealist bir manzara beliriyor. Hiçliğin ortasındaki bir mekan gibi, sadece kendisini aydınlatan bir barda iki kişi oturmuş sohbet ediyor. Karanlığın içinde kalıp seyretmeye daldım bu tuhaf sahneyi. Sıcak bir ortam, barın çatısı renkli ışıklarla süslenmiş. Yine de tarifi zor bir hüzün var havada. Adamlar sanki Dünyada bir tek kendileri kalmış gibi sakin sakin dertleşiyorlar.

Bir süre sonra kendime geldim ve makinemi çantamdan çıkartıp aşağıdaki fotoğrafı çektim.

15mm, f:2.8, 1/13 saniye, ISO 800

Bir fotoğraf bin kelimeye bedeldir derler ya, bu da öyle bir kare oldu bence. En azından ben bu sahneyi kelimelerle tarif edemezdim.

OM-D E-M5 ve 12-40:2.8 objektif ile RAW çektim bu fotoğrafı. Her zamanki gibi tripodsuz, elde. Rawtherapee ile jpg'e çevirdim.



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Harika... Dediğin gibi sanki dünyada başka hiç kimse yok gibi. Aslında dünya da yok ve uzayda oturmuş sohbet ediyorlarmış gibi duruyor, arkada da birkaç yıldız görünüyor. Az sonra, aşağıdaki dört rakamlı metni girerek insan olduğumu kanıtladıktan sonra mesajımı gönderebileceğim. Bu da uzay duygusunu daha da arttırıyor :)