istanbul

istanbul

Kareler: İskele

Bir arkadaşımın yelkenlisi ile Fethiye'den Rodos adasına yaptığımız seyir sırasında adanın güneyinde bulunan Lindos köyünde durduk. Bu güzel köyün sahilinde bulunan uyduruk iskelede bağlı duran teknemiz yaz sabahının durgunluğunda harika bir poz verdi bana. Ortamın sessizliğini ve huzurunu yansıtan bir kare bu.


Kıpırtısız deniz, berrak bir gökyüzü ve taptaze Ege havası.

Gece olunca manzara bambaşka bir şekle bürünüyor. Sessizlik o derece ortama hakim ki huzuru bozmamak adına insan konuşmaya bile çekiniyor. Yıldızların hakimiyetindeki gökkubbenin altında denizin hafif şıpırtısı başka alemlere sürüklüyor sizi. Bu ortamı da fotoğraflamak istedim ama doğrusu biraz zorlandım, çünkü uzun pozlama gerekiyor ve üzerinde durduğum iskele sallanıyordu. Bir iki denemeden sonra aşağıdaki fotoğrafı çektim. Ortamın fotoğrafta göründüğünden çok daha ışıksız olduğunu söylemeye gerek var mı, bilmiyorum. 5 saniyelik pozlama teknemizin ve yanındaki iri arkadaşının gayet aydınlık çıkmasını sağlarken yıldızlara da haksızlık etmedi.


Bu suların gündüzü ayrı güzel, gecesi ayrı güzel.





Hiç yorum yok: